Odstąpienie od umowy

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZASADY ZWROTÓW

 

Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towarów zakupionych w sklepie hertes.pl przysługuje Użytkownikowi posiadającemu status Konsumenta w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, w terminie 14 dni od daty odebrania przez niego przesyłki.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na wskazany poniżej adres lub mailem oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. W przypadku pozostałych Użytkowników, nie posiadających statusu konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy kodeksu cywilnego. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Użytkownika zobowiązany jest on do zwrotu otrzymanego towaru niezwłocznie jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie towaru przed jego upływem.

Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien być przesłany wraz z opakowaniem w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.

Produkt należy wysłać wraz z odręcznie podpisanym formularzem zwrotu, który otrzymają Państwo mailem po wysłaniu do Nas informacji o chęci zwrotu zakupionego towaru oraz dowodem zakupu (potwierdzeniem płatności bądź paragonem).

Nie są przyjmowane zwroty przesyłką "za pobraniem".

Zwrot pieniędzy wpłaconych przez kupującego dokonany zostanie w ciągu max 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.

Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Użytkownika wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta

Powyższe postanowienia nie znajdują zastosowania w przypadku:

(i) Umów zawieranych przez Klientów innych niż Konsumenci

oraz

(ii) Umów stanowiących podstawę zakupu Towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą i oznaczonych w serwisie internetowym hertes.pl jako „Towar na indywidualne zamówienie”. 

 

Reklamacje

Podstawą do reklamacji jest dokument zakupu towaru (paragon bądź potwierdzenie płatności na Nasze konto).

Reklamację należy zgłosić mailowo k.hudzik@hertes.pl lub telefonicznie pod numerem +48 501 799 226.

Towar wadliwy zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep wedle woli Klienta zwróci kupującemu równowartość ceny produktu, obniży cenę produktu lub zaoferuje inny towar.

Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia oraz zakres działań, których wykonania Użytkownik oczekuje od firmy.

Warunkiem uwzględnienia przez Sprzedawcę reklamacji jest posiadanie przez produkt wady fizycznej lub prawnej, a w przypadku, jeżeli kupującym jest Konsument niezgodność towaru z umową.

Reklamowany towar należy dostarczyć na adres wskazany wyżej adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (otrzymanym mailowo po zgłoszeniu nam problemu) oraz potwierdzeniem wpłaty na nasze konto bądź paragonem.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. W ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o sposobie dalszego postępowania.

 

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 501 799 226 lub e-mailowo k.hudzik@hertes.pl

 

 

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel